Dosarul de credit este un document care reflectă sănătatea dumneavoastră financiară. De asemenea, pe lângă informațiile referitoare la identitatea dvs., veți găsi informații precum tranzacții efectuate cu cardurile dvs. de credit, creditele ipotecare, alte datorii etc. Cu alte cuvinte, dosarul de credit face posibilă definirea dacă o persoana își respectă sau nu angajamentele financiare. Deși un dosar de credit bun facilitează toate tranzacțiile, poate reprezenta și un handicap real (credit refuzat, dificultate în găsirea unei locuințe sau a unui loc de muncă etc.). Acestea fiind spuse, erorile pot totuși să apara în dosarul unei persoane. Prin urmare, este important să rămâneți vigilenți. Deci, cum să detectăm erori sau fraude într-un dosar de credit și, mai ales, cum să le corectăm? Puteți face o cerere biroul de credit pentru a afla ce scrie in dosar si dacă sunt ceva probleme.
Cerere biroul de credit: detectați erori într-un dosar de credit
Este recomandat să solicitați biroului de credit o copie a raportului dvs. de credit cel puțin o dată pe an, ori să consultați secțiunea în cât timp se actualizează biroul de credit. Acest lucru vă permite nu numai să verificați că nu sunteți subiectul unei tentative de fraudă sau furt de identitate, ci și să analizați veridicitatea informațiilor dvs. personale, cum ar fi adresa, data nașterii, sumele aferente achizițiilor efectuate cu cardurile dvs. de credit, plata date, etc. În acest moment, rețineți că o sumă plătită în conformitate cu regulile este înscrisă în dosarul dvs. de credit pentru o perioadă de 20 de ani, în timp ce informațiile negative de credit apar în dosarul dvs. doar pentru o perioadă medie de 6 ani odată cu plățile onorate.
Ce să faci în caz de erori sau fraudă?
Dacă există erori în raportul dvs. de credit, este întotdeauna posibil să le corectați ori să căutați un credit fără verificare în biroul de credit. Înainte de orice acțiune, este important să aduni toate documentele care susțin tranzacțiile tale financiare (chitanțe, extrase de cont, conturi de credit). Cu dovezile în mână, trebuie să contactați printr-o cerere biroul de credit. După analizarea cererii dumneavoastră, biroul de credit vă contactează creditorii dacă este o eroare. Desigur, dacă nu sunteți mulțumit de modificările aduse dosarului dvs., puteți oricând să contactați pe cineva de mai sus birourilor de credit, să adăugați o declarație de client la dosarul dvs. de credit sau să contactați instituția dvs. financiară. În caz de fraudă, trebuie să anunțați atât birourile de credit, cât și creditorul. În plus, fiți vigilenți în viitor, adăugând o notă la dosarul dvs. de credit, purtând o alertă de fraudă care anunță creditorii că trebuie să vă contacteze înainte de a solicita credit.
Cerere biroul de credit: care sunt consecințele aparitiei in biroul de credit?
Persoana care este înregistrată in biroul de credit are dificultăți în accesul la credit. Dacă această situație nu îi interzice legal să solicite credit, băncile sunt libere să țină cont de acest criteriu în decizia lor. Prin urmare, este aproape imposibil să contractați un nou împrumut sau să fiți garanție pentru un terț în această situație.
Comentarii recente