În contextul unei probleme cu hora credit, aveti solutii la indemana datorita deschiderii pe care o are aceasta institutie financiara fata de clientii sai. Aflati totul in detaliu!
Dacă nu sunteți de acord cu ce ofera hora credit sau sunteți nemulțumit de politica comercială a unui alt creditor, il puteți schimba oricând bucurându-vă de mobilitatea bancară. Înainte de a ajunge acolo, există soluții pe cale amiabilă in cazul unei probleme cu hora credit pentru a găsi un acord comun. Care sunt formalitățile care trebuie îndeplinite în cazul unei probleme cu hora credit?
Procedura de soluționare a unei probleme cu hora credit pe cale amiabilă
Principalele dispute financiare, pe intelesul tuturor
Cele mai frecvente litigii se referă la:
comisioane
taxe (costuri incidente)
retrageri sau debite necunoscute
Prin urmare, este esențial să consultați în mod regulat extrasul dvs. bancar pentru a monitoriza cu atenție toate tranzacțiile efectuate, mai ales că acțiunea este acum facilitată de accesul online.
In ceea ce priveste costurile incidente, acestea trebuie neaparat aduse la cunostinta dumneavoastra prin orice mijloace.
Dacă nu este cazul sau dacă vi se par excesive, ar trebui să informați automat institutia și să depuneți o plângere cât mai curând posibil. Termenul pentru o astfel de acțiune este în general de 1 lună.
Există și alte motive care pot crea probleme cu hora credit. Acestea pot fi probleme cu mijloacele dumneavoastră de plată (card de credit, etc.), un refuz de a vă rambursa sume pe care le considerați primite în mod necuvenit sau de a efectua anumite operațiuni bancare etc.
Indiferent de natura conflictului, trebuie să acționați rapid și să respectați procedura în vigoare.
Primul pas: contactați consilierul financiar
Prima întrebare pe care trebuie să v-o puneti este dacă disputa este reală sau tine mai degraba de o comunicare slabă, o eroare sau o simplă anomalie.
Pentru a dezamorsa o situație dificila sau de a rezolva eventualele probleme cu hora credit, primul pas este să contactați consilierul financiar prin telefon, poștă sau e-mail ori să consultați informațiile despre executare silită hora credit. Este de preferat să îl informați în scris pentru a ține evidența răspunsului oferit (acest lucru poate fi util dacă conflictul persistă). Și în acest fel, el va putea să vă ofere informațiile necesare și eventual să vă rezolve problema.
Dacă întâmpinați dificultăți de comunicare cu consilierul dumneavoastră pentru clienți sau dacă nu se preconizează nicio soluție, puteți contacta managerul sucursalei trimițându-i o scrisoare recomandată cu confirmare de primire. În acest caz, nu ezitați să atașați copii ale documentelor justificative pe care le aveți.
Al doilea pas: contactați departamentul de servicii pentru clienți
Dacă acest prim pas nu are succes și disputa persistă, puteți depune o plângere la sediul institutiei financiare. Detaliile de contact pentru aceste servicii sunt disponibile pe diverse medii online sau în filiale.
Când îi adresați plângerilor dumneavoastră, trebuie să urmăriți istoricul încercărilor de soluționare nereușite. Trebuie să atașați din nou documentele justificative și să păstrați originalele.
Al treilea pas: apelați la un mediator
Înainte de a recurge la mediere, trebuie să fi urmat pașii anteriori.
Numai după ce ați contactat departamentul de reclamații puteți contacta mediatorul bancar.
Probleme cu hora credit? Nu prea! Citiți informațiile caut hora credit deoarece acolo vi se oferă tot sprijinul necesar, un proces de ajutor transparent, fără preconcepții sau tergiversări!
Comentarii recente